Monday 2 January 2023

Azam Baru 2023

Salam Tahun Baru 2023!!!

Inilah yang aku cuba nak praktikkan untuk tahun pertama bermula 01.01.2023. Aku cuba nak kurangkan sharing di dalam media sosial FB / IG / Status Whatsapp.. Aku cuma akan sharing apa² yang sesuai pada pandangan aku dalam blogspot sb blogspot ni tak ada kenalan ataupun follower kecuali laaa ada yg senyap² intai penulisan aku dalam blog aku ni laa.. Hahahaha..

Try la tgk utk suku pertama 2023 😁😁.. 


Membeli rumah? Tutup mulut awak. 🤫

Membeli kereta baru? Tutup mulut.🤫

Akan berkahwin? Tutup mulut.🤫

Pergi bercuti / makan angin? Tutup mulut.🤫

Pergi kursus? Tutup mulut.🤫

Telah dinaikkan pangkat? Tutup mulut.🤫

99% selalunya sebab impian dan visi kita tidak menjadi kenyataan apabila sepatutnya, adalah kerana kita terlalu cepat membuka mulut kepada orang yang salah pada masa yang salah.

Kita tersilap berkongsi projek / kejayaan kita dengan orang yang mengaku sebagai "kawan". Hasad dengki dan cemburu yang rendah sudah cukup untuk orang ramai memberi makan dan meruntuhkan apa yang BOLEH ADA, sebelum ia berlaku, jadi... Tutup mulut anda!!!🤫

Majoriti "kawan" anda, ingin melihat anda berjaya tetapi Tidak pernah lebih baik daripada mereka!!

Dan hanya peringatan! Ahli keluarga pun ada rasa dengki yang tersembunyi!!!

Tetapi, mereka tidak boleh menghalang apa yang Tuhan sediakan untuk anda! Lihat lebih sedikit

Kredit: Owner / Negeri Sembilan Kini

No comments: