Thursday, 18 July 2013

Al-Fatihah untuk Arwah Mak Boboy

Assalamualaikum w.b.t..



Pagi tadi jam 5.45am aku dapat panggilan telefon daripada seorang parent murid sekolah aku , Daniel.. Tapi aku panggil dia Boboy ja sebab pak dia pun panggil Boboy & sebab satu lagi sebab dia tembam + gebu..

Bapak Boboy bgtau aku bahawa Boboy tak dapat hadir ke sekolah sebab mak Boboy meninggal dunia.. Aku pun terasa simpati dan sedih jugak sebab aku banyak kali jugak dapat berkomunikasi dengan mak Boboy tu spanjang aku mengajar kat sini.. Walaupun aku bukan guru kelas Boboy sejak dulu, tapi mak atau bapak Boboy selalu jugak call aku bertanya kan mcm2 hal.. Aku tak kisah sangat kalau parent nak kol aku sebab bg aku bukan selalu pun depa nak kol.. 

Aku jugak difahamkan Boboy ni sejak akhir2 ni selalu tak datang ke sekolah sebab dia jaga mak dia.. Dia takmau berpisah dengan mak dia.. Dan Boboy ni pulak anak tunggal.. Moga Boboy tabah dengan dugaan Allah S.W.T..

Aku ucapkan Salam Takziah buat Boboy sekeluarga.. Semoga arwah mak Boboy tu ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.. InsyaAllah..

Al-Fatihah..

6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam takziah

beta kupu said...

Al Fatihah ~

are_lin@yu said...

kesiannya kt boboy kan..moga dia tabah..al fatihah..

BUNDA a.k.a KN said...

salam takziah untuk boboy dan keluarga...

Aida Ismail said...

Kesiannya kat Boboy. Al-fatihah~

Chegu Anuar said...

Terima kasih semua atas ucapan takziah.. Tadi bapak Boboy kol.. Dia nak tukar sekolah.. Aku sempat ckp dengan Boboy.. Kesian sungguh.. Boboy dulu ceria, tapi sejak 2-3 bulan sebelum ni, susah nak senyum.. Rupa2nya dia ada masalah.. Moga Boboy sabar..