Thursday 9 June 2016

Jom 6A UPSR @ Kelas Tambahan Tahun 6 SK Desa Jasmin Jun 2016

Assalamualaikum wbt & Salam Cuti Sekolah..

Alhamdulillah.. Sepanjang dua minggu cuti sekolah ni, dapatlah aku meluangkan masa mengajar murid kelas 6 Kreatif dalam aktiviti Kelas Tambahan Wajib di musim cuti. Salute aku kat semua anak didikku yang mengorbankan masa cuti untuk hadir kelas tambahan.. 

Tuan GB tongah bagi semangat tu.. ! Kredit: Dokumentasi Online SKDJ


Rakan2 guru juga aku nak salute jugak sebab mengorbankan masa & tenaga dikala cuti sekolah untuk mengajar murid tahun 6 demi kejayaan murid dalam UPSR yang ada la 3 bulan lagi. Syabas jugak kat Guru Besar SKDJ yang turut hadir & beri kata-kata perangsang kat murid untuk berjaya. Siap masuk kelas satu per satu untuk naikkan semangat murid. Syabas Tuan GB, Cikgu Rohayan sebagai Penyelaras Tahun 6, cikgu-cikgu & semua murid Tahun 6 yang join Kelas Tambahan masa cuti ni.

Apa tengok-tengok Adil?? Tengok depan daaa..


Anda perlu ingat, berusahalah dalam masa 3 bulan ni kalau nak result yang bagus untuk UPSR nanti. Jangan hangpa menyesal kemudian. La ni masih ada masa. Apapun, aku nak ucapkan TAHNIAH kat 7 orang murid aku yang telah berjaya LULUS subjek Matematik. Satu peningkatan bagi aku, Exam diagnostik 1 orang lulus.. Ujian 1 (Mac) 3 orang lulus.. Dan PKSR 1 ada 7 orang lulus. Graf kiranya naik meningkat tu. SYABAS kepada Wan Afiz, Mirza, Sorfina, Maizatul Alieyah, Ahmad Danish, Syahmie & Afzal.. Yang gagal, bukan bermakna gagal selamanya.. Anda masih boleh berusaha..

Haji Midi tengah pusing idea nak goreng tu..

Cikgu Masni yang pakar

Teacher Farah yang sporting & sempoi

Mano anak den nii?

Teacher Azni yang tengah serius tu..
ALL The BEST To All 6 Kreatif Students!!! (tulih omputih sikit)

Nota: Kredit untuk FB Dokumentasi Online SKDJ atas ehsan gambar

No comments: