Monday, 18 April 2016

Perginya Ayahanda Perdana College Heights - Allahyarham Tuan Haji Azmi

Assalamualaikum wbt..

Kenangan bersama arwah Haji Azmi ( berbaju melayu hijau )

Tanggal 28/03/2016 bersamaan hari Isnin, Perdana College Heights telah kehilangan seorang insan yang sangat disenangi oleh masyarakat di sini. Aku sebagai seorang jiran, sahabat, anakanda Allahyarham Haji Azmi sangat sangat sedih dah terkilan dengan pemergiaannya menghadap Ilahi. Aku dan rakan2 kejiranan sangat tidak sangka dalam sekelip mata kehilangan arwah yang sememangnya seorang yang ramah, aktif bermasyarakat dan berpengalaman dalam hal-hal keagamaan.

Arwah telah pergi meninggalkan semuanya akibat kemalangan jalan raya. Motosikal yang ditunggangi arwah telah dilanggar oleh sebuah lori. Sangat sedih bila aku menerima Whatsapp gambar kemalangan arwah.. Mcm tak percaya.. Sebab malam sebelum tu, aku ada terima mesej yang menyatakan arwah ajak kami minum. Cuma aku banyak kerja nak selesaikan, jadi tak dapat lah minum buat kali terakhir.

Waktu aku mula-mula aktif dalam urusan komuniti di Perdana College Heights ni, arwah & rakan2 otai la yang selalu mengikut aku ke mana saja aku ajak demi urusan masyarakat. Aku sangat salute depa semua. Banyak sangat kenangan aku dengan arwah Haji Azmi.. Ke hulu - ke hilir selalu nampak kelibat arwah bawak cucu ke sana sini. Sekarang ni, dah takdak lagi..

Kepada ayahanda Allahyarham Haji Azmi, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah serta memberikan kesenangan & ketenangan di 'sana;.. InshaAllah.

Al-Fatihah


2 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...

alfatihah..semoga roh arwah dicucuri rahmat.

Chegu Anuar said...

Amin.. InshaAllah..