Monday 14 December 2015

Beli Voucher Murah Daripada Groupon Malaysia

Assalamualaikum wbt & Salam Isnin..

Groupon Terbaik!!



Just nak share tentang Groupon.. Setakat la ni, aku dah buat 4 kali pembelian voucher dengan Groupon. Bukan la semua barang atau voucher yang Groupon juai ni murah, cuma kita sebagai pembeli kena la buat sikit investigation dulu sebelum beli. Aku dah 2x beli voucher The Lost World of Tambun (TLWOT), 1x beli untuk polish kereta, dan yang terbaru aku beli voucher Ayamas.. 

Cuba kita bayangkan... Tiket masuk ke TLWOT ni, kalau kita walk-in, harganya RM56 untuk dewasa. Dengan Groupon, aku beli dengan harga RM42 untuk dewasa.. Kat situ dah jimat RM14/dewasa.. Kalau lah kita sekeluarga yang ramai anak-beranak, dah banyak dah dapat jimat wooo.. RM14 x 8 orang.. Dah RM112.00... Banyak kan...?

Aku dah redeem.. Not valid lagi!! Jangan Kopi 

Yang terbaru, Sabtu lepas, aku pi redeem voucher Ayamas.. Ayam seekor = RM18.00.. Aku dah lama bertahun-tahun tak beli ayam @ Ayamas. Dalam offernya, ditulis ayam tu kalau walk-in RM28.10/ekor.. Mcm tak percaya pulak aku.. Tapi bila aku pi redeem, memang bertulis kat kedai Ayamas tu seekor ayam RM28.10.. Sah!! Murah betoi.. Jimat RM10.10.. Bagus sekali..

So, aku cuma nak share, boleh kita beli dengan Groupon ni.. Cuma kita kena la buat sikit kaji selidik sebelum beli kupon tu..

Okey.. Selamat mencuba!!

4 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Hi cikgu😁
Best ni blh jimat ekkk

Chegu Anuar said...

Yezzz L.A.. Jimat la poket teman..

NanyFadhly said...

Thank you Cikgu sebab sudi singgah blog saya tu. Saya pun suka ngan Groupon ni, pernah juga dulu guna untuk buat photobook. Berbaloi sangat!

Chegu Anuar said...

So far, ok la.. Dpt save sikit belanja.. 👍 👍