Thursday, 14 August 2014

Felda Soeharto Yang Tenang..




Rasa rileks dan tenang bila balik Felda Soeharto rumah mak mentua aku.. Dengan suasana yang aman damai, memang kool... Mungkinkah suatu masa nanti aku bersama famili aku akan menetap di sini? Wallahualam.. 

Tapi aku suka dengan keadaan dan suasana di Felda Soeharto.. Mcm rumah mak mentua aku, landskap memang terbaekk.. Dengan adanya pokok durian, pokok buah cempedak, pokok buah rambutan.. Memang best.. Dulu masa arwah pak mentua aku ada, arwah lah yang tanam pokok-pokok tu.. La ni dia dah takdak, baru la nak berbuah.. Pak mentua aku dah meninggal 11 tahun lepas.. Aku cuma sempat setahun saja dengan pak mentua aku lepas aku bernikah.. Al-Fatihah untuk pak mentua aku...




3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sangat tenang kan

Ena's Stories said...

susah nak cari suasana mcm ni lagi..kpg saya pun byk da berubah, byk rumah² baru dan naik...xde da pemandangan mcm ni lagi..

Chegu Anuar said...

Hanum : Memang Kool..

Ena : Betoi la.. skrg ni susah nak dpt view mcm ni.. Memang tenang amat.. -)