Wednesday, 7 May 2014

Bercuti di Cameron Highland Siri 2014

Assa5lamualaikum wbt

Cerita dah basi jugak ni.. Tapi bolehlah post jugak buat mengisi masa sebelum tidoq ni.. Cameron Highland destinasi percutian Mac lalu.. Pi Cameron Highland kali ni sempena buzzdy Cik Dina, anak aku ni.. Nak celebrate dengan sepupu dia.. Aku sebenaqnya dah jemu pi CH ni sebab rasanya 2-3 tahun ni dah 6 kali aku naik ke sana.. Yang syoknya sebab sejuk kot.. Nak kata best, bolehlah...

Penginapan, mcm biasa la.. Rumah Peranginan Persekutuan.. Jimat & Selesa... Hahaha.. Semalam cuma RM25 ja.. Boleh la.. Aku booking 3 bilik termasuk untuk kakak-kakak aku lagi 2 bilik..Hotel kat CH ni memang mahai.. Dah la kebanyakkannya buruk-buruk.. Cat pun dah terkopek.. RPP CH ni kira OK la sebab baru buat renovation.. So, layan dulu la pic yang sempat di snap.. Okey..


Dina dengan sepupu paling kecik.. Mya


Ruang bilik RPP C.Highland..






2 comments:

Cr. Siti Hazreen Shahrom said...

Mak aiiii rm25 1 mlm? Memang berbaloi!

Zana M said...

Dah lama x pegi cameron.. bilik nmpk selesa.. rm25 ja..?