Thursday 13 June 2013

TAHNIAH Cikgu Anuar..

Assalamualaikum..



Aku telah berjaya menyelesaikan urusan pembelajaran aku yang bermula 2009 - Disember 2012. Alhamdulillah, pada 9hb June lepas, aku sepatutnya menghadiri Majlis Konvokesyen OUM Ke-14.. Tapi disebabkan aku dah membuat booking awai tiket flight ke Bandung, maka, aku terpaksa la jugak tak pi Majlis Konvo tu.. Memang la agak rugi sebab majlis mcm tu bukannya selalu.. Kalau Hari Ghaya takpa, tiap2 tahun boleh sambut kalau umuq panjang.. Mungkin bukan rezeki aku kot untuk attend Konvokesyen tu.. Takpa, nanti aku mohon pulak sambung Master.. Hahahaha

Semoga sijil ni dpt lah diupgrade supaya nampak class sikit.. Huhu

Aku nak ucapkan terima kasih buat semua tenaga pengajar yang pernah mengajar aku di OUM sejak September 2009 - Disember 2012.. (walaupun aku ni malas ke Tutorial).. Tak lupa jugak buat insan di belakang aku yang sentiasa memberikan sokongan padu kepada aku iaitu MyIsteri & MyPrincess Dina.. Dan jugak buat ibubapa aku yang sentiasa mendoakan kejayaan aku mendapat segulung ijazah.. (mcm berucap Anugerah Bintang Popular Berita Harian pulak.. Hehehehe)

Apapun, sekalung ucapan TAHNIAH untuk diri aku sendiri.. Lepas ni bolehlah aku mohon gred DG41 pulak.. InsyaAllah.. 

No comments: