Tuesday 21 May 2013

TAHNIAH buat budak yang bernama Nurul Nabilla Irdina

Assalamualaikum..

Yesssszzzzzz... KFC satuuuu...


Hari ini adalah diharapkan lebih baik daripada hari semalam.. InsyaAllah..

Cuma nak berbangga dengan pencapaian puteri aku dalam peperiksaan Sekolah Agama Petang (KAP).. Semalam masa aku ambik Dina balik sekolah agama petang, dia bertanya aku.. "Cuba abah teka, adik dpt nombor berapa..?" Dalam hati aku dah agak mesti dapat bagus.. 

Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T, Dina dapat nombor 3 didalam kelas agama petang.. Anak aku ni memang minat mempelajari agama Islam terutamanya dalam hal Bahasa Arab.. Kadang-kadang dengan aku pun dia ckp Arab.. Hahaha.. Bagus la wahai anakku.. Kesan tak langsung daripada keputusan cemerlang sekolah agama petang tu, singgahla aku membeli KFC merangkap kentang kesukaannya Cheezy Wedges.. Huhuhu.. Tak apa;ah.. Anak sorang kan.. Apapun, aku masih mengharapkan kecemerlangan Dina untuk peperiksaan PKSR-1 yang tengah berlangsung minggu ni..

Ucapan sekalung terima kasih kepada semua guru sekolah agama petang, guru-guru sekolah pagi di Sek. Keb. Desa Jasmin yang telah memberi banyak tunjuk ajar kepada murid anda yang bernama Nurul Nabilla Irdina ni.. Tak lupa jugak buat guru tuisyen sekolah pagi dan petang iaitu cik puan isteri aku yang tak jemu2 mengajar Dina.. Hehehe..

Ini la Guru Tuisyen merangkap MummyHug Dina.. Hehehe


Wassalam.

No comments: