Monday, 11 February 2013

Sapa la suka buang sampah depan ghumah aku nii?

Asalam.. Kepada blogger yang tgh bercuti, Selamat Bercuti la aku ucapkan.. Okey..



Sampai dalam longkang pun ada.. Huh!!


Hari ni nak bercerita sikit tentang ada bingai mana yg suka buang sampah depan rumah orang ni.. Pagi tadi aku nak pi buang plastik sampah, aku terperasan ada buah limau yang ada mangkuk berayun mana yang pi buang kat depan rumah aku.. Aku tak pasang lagi CCTV sebab cdgn nak pasang pun belum wujud dalam benak pemikiran aku.. hehehe.. Ada ka patut buat lagu ni?? Memang la senang ja aku clearkan sampah tu, tapi sikap mcm ni kurang enak laa..

Harap kwn2 toksah dok ikut perangai mcm ni nooo.. Buang la sampah dalam tong sampah atau simpan dlm poket dulu kalau tak jumpa tong sampah.. hahaha..

Byeee..

4 comments:

Anak Pak Muin said...

tak patot, tak patot...

EH - Ekslamasi Holistik said...

Kebersihan tanggugjawab bersama... Heheee

Chegu Anuar said...

Memang tak patut bro..

Chegu Anuar said...

Ni tanggungjawab wa bro.. bukan bersama lagi.. Hhahaha