Wednesday 6 February 2013

Memori Genting Highland


Assalam.. (kalau kat Nilai ada 3 restoran yang namanya Restoran As-Salam).. hahaha

Hari ni saja nak imbas memori dulu-dulu.. Semalam masa naik keta, terdengar lagu ni.. Tajuknya Rayuan DI Puncak Genting (kumpulan Alleycats).. Hahaha.. First dating aku dgn wife aku masa tahun 1999 dulu kat Genting Highland la.. Hahaha.. Teringat kenangan dulu-dulu.. Dari Penang ke Tanjong Malim.. Disebabkan Tanjong Malim dah dekat dengan Genting Highland, maka terus la kami menuju ke Genting.. Aku sebelum tu pun belum pernah sampai Genting.. Amat teruja tuuu.. Hahaha.. 

Memang jiwang karat habis la aku dok mengayat bini aku.. Hehe.. Skrg, dah nak masuk tahun ke-11 perkahwinan aku.. Dikurniakan la seorang puteri kesayangan aku.. Tapi adik Dina belum ada rezeki lagi.. Mungkin akan datang kot dengan izin Allah.. 

Lagu ni aku tujukan khas buat isteriku, Noorahzianti Arif.. 

Semoga pertalian suami-isteri kami berkekalan hingga ke akhir hayat.... InsyaAllah..

6 comments:

Anum said...

so sweet :)

Ayue Rejaluddin said...

Wahhhh... Dating sampai kat Genting... =D
Mengimbau kenangan lah ni....

are_lin@yu said...

wahh kali pertama dating kat genting tu..hihi..teringin nk g..dlu g masa umur 6 thn kot.hihi..happy for both of u..kirim salam kt isteri cikgu ya.hehe

Chegu Anuar said...

Hehehe.. tq Num..

Chegu Anuar said...

AJ, apo nak dikato, tongah bercinto masa tu.. naik gunung pun sanggup.. -)

Chegu Anuar said...

Yu, g la dating sekali kat Genting.. Best ooo.. Peluh tak menitik.. Sejuk.. Hehe..