Thursday 14 February 2013

Majlis Serahan Bantuan Persekolahan RM100

Salam Khamis.. 

Ini anak Anuar ni? kata YB..  Tu yang senyum ja Dina..

Terima Kasih Kerajaan

Alamak??? Bapak Dina pun nak shock-off jugak.. Huhhhh!!

Saja nak review sikit pic Majlis Penyerahan Bantuan Persekolahan RM100 @ Sekolah Kebangsaan Desa Jasmin.. Anak aku salah sorang dr 20 orang murid yang terpilih untuk gimik majlis penyerahan duit secara terus dr kerajaan.. Hari tu Mr. Gan Chee Biow selaku Penyelaras Barisan Nasional Mantin merangkap Ahli Majlis, Majlis Perbandaran Nilai dijemput untuk merasmikannya..

Kesimpulannya, eloklah kerajaan BN buat mcm ni.. At least semua golongan merasa duit tu termasuk budak2 sekolah.. Mcm aku, duit tu dapat ja terus bwk Dina ke Popular beli buku.. RM94.50.. Baki RM5.50 buat duit petrol abah yaa Dina.. hahahaha.. Masa dpt tahun lepas, aku masa tu guru kelas.. Ada jugak mana2 parent yg aku dah biasa dan aku pun berkata masa bagi duit tu.."Kak, Tok Najib ada pesan dgn saya, undilah BN yaaaa".. Hahahaha.. SUka kakak tu.. Kalau yg serius tu, tak berani la aku nak bgtau mcm tu.. Tapi 2013 aku dah tak jadi guru kelas, jadi tak la merasa aku nak ckp mcm tu lagi.. 

Terima kasih kerajaan... 

No comments: