Tuesday 25 December 2012

Dari Nilai Ke Hello Kitty Part 2

Assalam..

Sambung sikit lagi noooo ...

Tempat keempat: Jewellery Making



Dalam station ni kita kena buat masukkan loket dalam rantai.. Benda ni simple gila.. Dia bagi rantai kosong & satu loket kecik laa.. Kerja nya masukkan loket tu dalam rantai.. Simple gila.. Yg rasa tak syoknya, beratuq saja mau 40 minit.. aduhhh.. Ermm.. Untuk budak2 oklaa..

Tempat Kelima: Hello Kitty Black Wonder


Dina pegang lampu yg dapat masa check-in





Aku sebenarnya tak paham sangat apa yg disuruh buat dalam ni.. Yang aku paham kena tolong selamatkan Hello Kitty dengan mencari kod nombor... Aku layan ja laa.. Aktiviti dalam Hello Kitty Black Wonder ni memang berbaloi jugak la.. Ada aktviti menarik boleh dicari oleh kita yang masuk.. Sebelum masuk tu kena check-in dulu dengan kita diberikan lampu untuk tujuan menyuluh peta.. Okla aktiviti ni.. Aku puji.. Hehehe


Tempat keenam: Hello Kitty Costume Dress Up


Tadaaa... Comey tak? Aku pun terjebak sama untuk anak aku ni.. Hahaha.. Aku punya costume Badz-Maru, MamaDina & Dina pakai costume Hello Kitty.. Aku sebenaqnya malu betoi nak pakai.. Tapi disebabkan aku family yang ketiga (terakhir) utk snap gambaq, aku belasah ja laa.. dia bagi masuk 3 family setiap sessi.. Gambar atas tu yang aku beli. I keping tu = RM30.00.. Aku beli sekeping ja walaupun berkeping-keping depa snap gambaq kami bila pi setiap station tu.. Tapi kalau beli 3 keping = RM70.00.. Tapi gambaq yg kita beli boleh upload dalam website yang akan dia bagi masa kita bayaq nanti..

Selesai sudah 6 station.. Yang lain-lain aku snap ja apa yg patut.. Layannnzzzz...







2 comments:

Syamimi Saad said...

waaaah, ada dunia hello kitty eh..hehe

Chegu Anuar said...

Ada Mimie.. Syokkkkk gila untuk anak den ajo laaa... Hehehe..