Friday 2 November 2012

Selesai sudah Rombongan Cik Kiah

Ni 2 orang student tambahan.. Hehe

Cantik tak bas 1 ni? Semua bas 5 biji.. Huhu


Salam kpd bloggers semua...

Memang dah lama rasanya tak update blog walaupun banyak story nak masukkan.. Disebabkan kebizian yang berada di tahap Ultramen, tak dapek la den nak masukkan new entry.. Hehe

Yang smpat masuk.. Ni haa.. Rombongan Cik Kiah ke Melaka.. Nak snap gambaq banyak2 pun tak sempat sebab terpaksa menguruskan 212 orang budak2 aku yang join trip.. 5 buah bas.. Masak jugak nak control tuuu.. Tempat yang kami pi Zoo Melaka dan Melaka Wonderland.. Zoo tu biasa la.. Cuma Melaka Wonderland tu tempatnya boleh la.. Tak menarik sangat dari segi kemudahan.. Staff yang pakaikan tag tangan tu lagi sombong.. Nyaris2 nak kena maki ja dengan aku... Hahaha.. Ganas niii..

Apapun, thanks to my student yang sentiasa support my trip.. Untuk info uolls.. Ni trip aku yang ke-4 untuk sekolah aku ni.. Next year aku cdg nak bwk pi Penang merangkap Bukit Merah Laketown Resort.. Sapa nak ikut? Bgtau awai2.. Boleh den booking seat.. Hot seat lagi... Hahahaha...

4 comments:

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

chegu anuar said...

Ok num.. Layanz.. Rileks Jiwa, Sakit Minda.. Hahaha.. 212 org budak nak control..

.::: Princess MOMOY :::. said...

seronoknyer. tempat kecil tapi meriah kan cikgu

chegu anuar said...

Okla cik Moy.. Melaka dah selesai.. Tahun depan target bwk budak2 ke Penang.. Hehe