Friday 14 September 2012

Memori Dulu-dulu Pi Sabah...

Salam to all bloggers...

Hari ni takdak nak ceghita apa rasanya.. Jadi, dok godek2 laptop, tertengok pulak fail picture masa pi Kota Kinabalu 2 tahun lepas.. Uihhh.. Memori daun nangka tu.. Hehehe.. So, masukkan la jugak pic yang ada dlm diari Cerita Saya ni.. 

Aku n family dgn family kakak2 aku pi Sabah 2010 Februari.. Memang syok la pi sana.. dr laut turun ke darat, dari darat naik gunung.. balik Nilai terus termenung... Hahahaha.. Ok la.. Bagi aku banyak tempat menarik kat KK yang boleh hangpa semua buat lawatan sambil belajar... Yang paling syok pengalaman naik bot ke Pulau Manukan.. Tempat lain mcm Taman Kinabalu, Sabah Tea punya Ladang, mandi dengan ikan kelah  kat Kg. Luanti, Ayaq Panas Poring (betoi ka nama tu aku pun dh lupa)...... Layan la noooo serba sikit gambaq shock off aku ni..

@ Jambatan Tamparuli..

@ Kundasang

Kampung Luanti (kat daerah mana aku pun taktau)


Ishh.. Cukup lagi ka duit niiii? Hahaha

1 comment:

Chegu Anuar said...

Aku testing sat.. sound check..