Monday 24 September 2012

Makin Hari Makin Sibuk..

Assalam..Apa habaq semua sahabat blogger.. 

Apo nak dikato.. Semakin hari la ni semakin buzzyy.. adoi!



Antara yg aku ghasa busy:

1. Nak kena siapkan 3 soalan exam ( PJK, K.Hidup dan Maths Year 4 Paper 2)
2. Buku bertimbun2 tak semak2 dan semak jadinya..
3. Assigment OUM dah sampai ( Maths Form 5, Maths Form 6 dan English in Science apa ntah..)
4. Nak prepared pi Langkawi Jumaat ni.. (sapa nak ikut? angkat tangan.. hahaha)
5. Nak siapkan dokumen bola Center Nilai - Semarak - Seremban 2 sebab di Nilai sahabat aku akan ganti minggu ni..
6. Dan lagi.. dan lagi.. dan sewaktu dengannya...

Adoiii.. Tension!
 
Akibat daripada kesibukan ini, maka tak dapat lah aku berblog walking ke blog blogger2.. Walaubagaimanapun, aku nak ucap ribuan tq la kat pengomen2 dalam entry aku.. Teruja oooo.. hahaha.. Bukan apa, aku dok tengok blog kwn2 amat hebat belaka.. Kalau komen, tu dia.. sampai 20-30 komen.. Tahniah x 28!! 

Iya la kan.. orang masuk entry syok2.. aku punya entry, mcm org tua2 punya entry.. Kahkahkah...

Okla.. dok meghapu saja.. Dah.. Bye
 

2 comments:

Mass said...

bz nampaknya cikgu yek..penuh jadual..huhuh

Chegu Anuar said...

Hahaha.. kadang bukan bz pun.. dok buat2 nampak mcm bz jaa.. hehe.. anyway thanks follow me..