Saturday 8 September 2012

Fuh.. Dinner dengan YAB Dato' Seri Dr. Chua Soi Lek

Salam to bloggers.. 



Tak ku sangka sungguh, aku dapat jugak dijemput untuk Social Media Gathering Dinner bersama Dr. Chua Soi Lek, Presiden MCA.. Mcm mana aku dapat? Hahahaha.. Untuk dapatkan jemputan ni, kena la isi satu form dalam FB.. Dan ada satu ruang untuk SOALAN.. Tapi itu optional.. Aku belasah semacam saja.. Hahahaha... Kalau hangpa tanya balik apa yang aku taram, aku pun tak ingat.. Walaubagaimanapun, aku berkomen mengenai kawasan aku la iaitu N.10 DUN Nilai.. 


So, mungkin dia tertarik kot dgn cadangan dan pandangan utk untuk calon yang patut diletakkan di DUN Nilai.. tu yang dia pilih aku.. Hehehe.. Belasah saja laaaaa.. So, 13/9/2012.. Jumpa di Tropicana Golf and Country Resort, Petaling Jaya...

No comments: